Bktalg haklısın anlayabiliyorum seni benimde bi kürtaj bi kimyasal gebeliğim oldu, şimdi 36 haftalık hamileyim:) başlarda çok korkarak geldim bu haftalara bazen az hareket bile etse ekstra bişey arıyorum pinpirikliğim tutuyor :)
Ama olsun sabır, adetin geçmesini bekle umarım istediğin gibi olur herşey. Haber ver bize de:))