Fatma-K 10 gün önce sezaryen oldum spinal anestezi ile. Ameliyat anı zaten her şey çok hızlı oluyor. İçeri girmem ile çıkmam arasında 20 dk var. Bende çok korkuyordum ameliyattan değil de sonrasından. Ama çok şükür korktuğum kadar kötü değilmiş. İlk iki gün çok zorlandım onda da zaten hastanedeydim sürekli ağrı kesici taktılar ve sürekli yürüdüm. Yürüdükçe kan akışından dolayı ağrım acım azaldı. Normalde canım çok tatlı değildir ancak bıçak yarasına asla dayanamıyorum ona rağmen 2 3 gün zorlandım. Çok şükür şu an baya rahat hareket ediyorum. Sorunuz varsa cevaplayabilirim 🌸