handee3535 of ben de hep böyle düşünüyordum ama ailemden biri yaşadı bir iğne sonucu bebek öldü tamamen kasti dava açıldı kazanıldı ve bir ev parası tazminat alınıp pardon villa parası o zaman için doktorun siciline işlendi bilerek yapmış bunu çünkü ve çoğu kişi aynı şeyi yaşamış o adamdan dolayı bunu yaşayan benim en yakınlarım insan deliriyor