Elvygt56 benimde ilk hamileliğimde bebeğim 2 hafta gerideydi perinatolojiye gittim bana normal doğum yapamazsın dedi 2 hafta geride olduğu için valla bal gibide normal doğum yaptım kızımda hiçbir sağlık sorunu yaşamadım bebeğimle beraber iki gün hastanede kaldık eve geçtik yine hiçbir sorun yaşamadım şu an kızım 5 yaşında Rabbime şükürler olsun kızımı soğuk algınlığı dışında başka birşey için doktora götürmedim bu zamana kadar hatta doğduğunda 2400 doğdu küvöze bile almadılar çok şükür rabbim herkesin gönlüne göre versin evlatlarımıza sağlık sıhhat versin 🌿