Kelebekkkk34 Kızlarrrr regl dün bitti koyu olanı öğlen 2 de yaptım tam pik değil gibi diye şimdi de denedim açık olan çıktı bu kadar fark olması normal mi 2 saat önce kestim sıvı alımını
Sans_seninle Kelebekkkk34 bence Pik keşke hemen birtane daha test deneseydiniz benim de 7 .günüm bende Pik gördüm
Kelebekkkk34 Sans_seninle değerlendirdim canım umudum yok ama hadi inşallah bakalım değişik bi test oldu