Kızlar hepinize iyi akşamlar. Biz bugün 17 haftalık olduk ama bebek hareketini hissedersin diyorlar bir kesim de hissetmesin erken diyorlar ama böyle karnımın içinde bir sertlik mi var yani adını koyamadığım bir şey sizce nasıl hissederim yani bu his nasıl oluyor biri söyleyebilir mi ve ilk gebeliğim 🥰