MelikeGkhn Canım malesef bende bi post acıyorum hic cevap alamayınca siliyorum postu sinirden.
Ben aldım ama henüz kullanmadım. Görünüşü, sürüşü, arabanın dar bir alanda dönüşü bile Çok kolay, gayet güzel. Beğenerek aldım zaten. Ama tak çıkar olması ve tek elle açılmıyor olması biraz uğraştırıcı olucak gibi geldi bana. Ama eşimle bir yere gittiğimde De sıkıntı yaşamam.