Mhtpbkrc 32 hafta bitiyor henüz çatlak yok ama asıl bundan sonra olur diyorlar bilemiyorum. 2-3 aydan beri hergün kullanıyorum , şuan günde 2 kere. Lierac( jel formu) , palmer’s(kakao shea yağı ama katımsı krem gibi) , badger ( baya nemlendiriyor katı yağ gibi sürünce eriyor uzun süre kalıyor kokusu yoğun) ve rossmann ın mamas babydream yağını. Bu da bebek yağı sıvılığında. Hepsinin formu birbirinden farklı yani. O yüzden bi onu bi onu , bazen birbiriyle kombine yaparak sürüyorum valla. Bakalm nolcak son 58 gün diyor uygulama🙊😃 inşallah çatlamadan kapatırız bu defteri. Bu arada doğumdan sonra karın toparlanırken de sürmek gerekiyormuş, bırakmayın. O zaman çatlayan da varmış. Vee sadece göbeğe değil, kalçalara, bele, bacaklara ve bacak içlerine, arada da memişlere sürmeyi unutmayın😃 yani göbeğe bele kalçaya hergün, diğerlerine arada bir sürülebilir bence🌸