Kızlar selam bugün hastaneye gittim evde test yapmıştım pozitif çıktı . Beta hcg 790 . fakat ultrasonda doktor keseyi göremedi ama sağ yumurta da yumurtladigini söyledi. Başına gelen var mı sağda yumurtlayinca erkek olur derler kimlerin ne taraftaydi 😍