Meryemm46 amin canım yani şu an daha gebelik gözükmüyor malum ilk kan testim negatif, ama regl öncesi ne varsa onu yaşıyorum farklı olarak baş bel ağrısı ayak üşümesi var çok hatta ağrı kesici aldım dün yok diye düşünerek akşam bi şeyler dürttü test yaptım o şekilde çıktı sabah yaptığımda da silik görünce 11 buçuk gibi kan verdim işte sonuç bekliyorum inşallah bi bebis vardır bakalım🥹💞