20 gün önce sezaryen oldum ilk 10 gün bişey yoktu son 10 gündür ilk başlarda ağrı gibi başlayıp şuan da üst baldır da ele gelen sertlik var ceviz kadar içerde oynuyor dizimi bükemiyorum başına gelen var mı doktora gittim anı hareket var gibi diyor ama sezaryenlıyım anı hareket yapacak durumum yok