7 haftalık gebeyim iki haftadır bulantılarım ve nadiren kusmalarım oluyordu buradaki arkadaşlar da hep prilam iste demişlerdi bugün doktoruma söyledim prizin yazdı gece yatarken iç bir tane dedi kullanan memnun olan var mı içerikleri aynıdır zaten de faydası oluyor mu gerçekten merak ettim