Kelebek_35_ sizin için dua edeceğim inşallah bu mübarek aylarda o güzel haberi alırsınız hemencecik kesinlikle öyle 8 ay olmasına rağmen çevrem akraba ortamı yani ne zaman çocuk yok mu vs bi ton laf söylüyorlardı her telefon görüşmesinde kafayı takmıştım artık otlar macunlar ilaçlar aslında sadece unutmaya ihtiyacım varmış Mardin de sıra geceleri dağlar çayırlar ovalar derken bi an unuttum bebek meselesini ve eşimle bir şişe şarap içip kafayı gözü dağıttım 🫢🫢🫢 anaaam İstanbul’a inmemle hamilelik haberi hooop ben inanıyorum ya gerçekten insan salınca oluyor sizde biliyorsunuzdur kadınlar genel olarak bir şeye kafayı takınca o ay adet bile gecikiyor o yüzden salın güzel anne adayııı 😍😍🤍🙏🏻