ermelek1
ben re genesis kullanıyorum. doktorum bunu önermişti. aslında içerken falan çok kolay içilimi, kapsül zaten direk kayıyor. tipi ve kokusu da çikolataya benziyor o yüzden içerken sorun yaşamıyorum. ama hamileliğim itibariyle içtikten 1 saat sonra falan sürekli balık tadı almaya başladım midemden. sadece o rahatsız beni.