Busra2013 4 yaşına girdi hala bitmedi benimkisinde hele baba evde olunca çocuk, herşeye ağlıyor babası alistirdi ağlayınca her istediğini yapmaya, ben biraz kitapçığım yok dersem yoktur ısrar etmez, ama babamiz evde olunca ne beni takıyor ne babayı, ama bazen diyorum yalnız sıkılıyor bize salriyor bakalim kardeşi olunca napicak