aysealeynacalis Merhaba adetim 3 gün gecikti bende test yaptım ve pozitif çıktı ama kan verdim bu gün negatif çıktı anlamadım sizde de böyle oldu mu bu arada geri çekilme ile korunuyorduk
Basakparlar aysealeynacalis kan negatifse hamile değilsiniz çünkü ilk kana geçer sonra idrara kimyasal gebelikte olsa kanda pozitif çıkar sizin testiniz kuruma çizgisi yada yalancı pozitif vermiş ama siz iki gün sonra tekrar kan verin her ihtimale karşı
Nur3524 Kimyasal gebelik deniyor çoğu kadın yaşarmış bunu yanliz test yapmadıkları için bilemezmis. Sagliksiz olduğu için tutunmadan adetle atılırmis
E-M-20 Benimde öyle kan verdim negatif ama reglim 2 gün gecikti test yapmaya da korkuyorum 😟 napıcaz böyle anlam veremedikkk