My-love Nilay01- hayırlı uğurlu olsun inşallah Rabbim önce sağlıklı gebelik sonra hayırlı doğum nasip etsin inşallah 🌼
Serifeiscann Nilay01- hayırlı olsun 🌺 testi ne zaman yaptınız benim de reglime yarın 3 gün kalıyor yarın erken test yapsam mı diye düşünüyorum çok ağrım var 1 haftadır
Nilay01- Serifeiscann ben 5 gün geciktim bugün yaptım böyle çıktı şüpheniz varsa yapın tabi ama bence adet gecikince yapmanız daha sağlam sonuç verir 🌸