Ay ne yapsam bilemedim kolestaz falan değilim. Gerim gerim geriliyirum o kadar çok kaşınıyor ki yaglaniyorum kantaron,zeytin yağı, bio oil üzerine de iyi bı nemlendirici krem sürüyorum biraz rahatlıyor bir süre sonra tekrar yapmam lazım yine de çatlamış karnımın altı bı kaç kırmızı çizgi gordum. Deliricem kasintidan. Başka ne yapabilirim gece uykumdan uyanıyorum kasirken. Çiş için sürekli kalkıyorsun zaten şimdi bir de kasintidan uyanıp tekrar yaglanip kremleniyorum çok zor artık ay dayanamıyorum