Merhaba bende şuan aynı şeyleri yaşıyorum ama benim henüz haftam küçük,bende pcosluyum geç döllenme olabilir dedi doktor geçen hafta perşembe 6+4 çıktı kalp atışı aldık bu salı tam 7+0 çıktı arada oynamalar oluyor ve beni korkutuyor böyle şeyler,kafamı takmak istemiyorum ama çok beklediğim bir gebelikti ve böyle şeyler olunca acaba sağlıksız mı bişe olur mu bebeğime diye kafama takıyorum sizin nasıl ilerledi mesajımı görürseniz bana cevap verirseniz çok sevinirim🤲🏻❤️