Mom__12 Kızlar dün saat 2 buçukta beta hcg testi verdim 24 saati geçti çoktan ama e nabıza düşmemiş başına gelen var mı hastaneye gitmeden öğrenemiyo muyuz
Yildiztozu_ Mom__12 Bende acilde kan vermiştim 24 saat’i geçti düşmedi hastahaneyi aradım, hastahaneye gidip öğrendim sonra :)
Seyma63_ Mom__12 tahlil verirken orda e nabızda görünsün ibaresini işaretlemiyolar ondan dolayı düşmüyo