Senaasyaali ben yurtdışındayım herhalde burda farklı prosedür birde bakalım dedi doktor daha da kısalacakmı diye ve sancımda vardı ama kısalmadı normale döndü yani bende napacağımı şaşırdım cok ayakta kaldığımda falan belim ağrıyor karnım sertleşiyor biraz dikkat ediyorum çok ayakta kalıp iş yapmamaya calısıyorum, hastane yatısı vermeden önce sandalye tepelerinde cam silip mutfak dolabı siliyordum kendime fazla yüklendim sanırım