zynrn 8 haftalığım ama o kadar çok bulantı ve kusmam varki dayanamacak gibiyim artık bir haftadır evde yatıyorum ne ise gidebildim ne dışarı çıkıp arkadaşlarla biseyler yapma fakan herşey bitmiş gibi benim için yaşam kalitem o kadar düştü ki psikolojimde bozuldu o yüzden biliyorum daha çok yeni çok başındayım ama o kadar zorluyor ki beni dayanamıyorum daha bir gün değil iki gün değil geçmiyor hiç sürekli bulantı sürekli 😔
CihanEge zynrn doktorundan bulantı ilacı isteyebilirsin canım. Çekilecek gibi değil, çok zorluyor bulantı kusma 🤢
mrp2023 zynrn prilamın etki etmediği kişilere başka bi ilaç veriliyormuş doktorunuzla iletişime geçin isterseniz
gulsahh12 Bulantı hapı içmeme rağmen herşeyden midem bulanıyor ayrıyetten koku hassasiyeti çok fazla, sürekli tansiyonum düşük gibi baygın gibiyim enerjim kanım çekildi sanki hiç bir şeyden tadım yok 9. haftam bitmek üzere ne zaman geçer kim bilir :(