Semamamy 43 gunluk bebegim var uykuya gecmesi icin yarım kundak yapip ellerini kundakliyorum bu sekilde uyuyor , diger türlü sıçrıyor ve uykuya dalamıyor , siz ne zaman kundak yapmayi biraktiniz ?
denizin__annesii Semamamy 3 aya kadar devam etmiştim sadece uyuyacagi zaman yapmıştım kızımda oğlumda hiç yapmdim yapınca kıyamet kopuyor du
Melllike Semamamy bende ilk zamanlar yapmadım dediğiniz gibi elini oynattıgında sıçrayarak kendini uyandırıyordu.sonrasında yaptım. Şuan Bebeğim 8 aylık yine yapıyorum. Sallayarak uyuyor kundak yapıyorum öyle yatırıyorum kendisi açıyor zaten. Kundaklı daha rahat uyuyorlar.
Semamamy deniz_95 umrumdadegil Benimkide sevmiyor aglamiyor sesler cikariyor ama sonra kabullenip uykuya daliyor
deniz_95 Semamamy benimkide sevmiyordu kollarının engellenmesini. Ki sizinki de 2 aya yaklaştı. 2. Aydan sonra ellerini keşfediyorlar bence kundağı bırakın
Blueeberryy Ben yapmadim annem ilk zamanlar yapiyodu ben korktum acmaya calisir yyzunu falan orter diye
Meyra19 Semamamy ben yapılması uygun gorenlerdenim dönmeye başlayana kadar yaptım 3 aylık felan olunca da uyuyunca açtım kundağıni