Merhaba kızlar bu gün doktor kontrolüm vardı
39+5 haftalık oldum
Nst çekildi iki kere ikisindede bebek kalp atışları arada yükselmesi gerekiyormuş benimki öyle olmamış sancımda düzenli çıkmış ama çok değil
Acile yönlendirdi onlar karar versin dedi
Oradaki doktor muayene etti alttan açıklık yok aslında değerde kötü değil ama günün gelmiş yarış verelim dedi. Muayeneden sonra nişan geldi az miktarda. Ve şimdi sanki 20 dk da bir sancım geliyor
Sizce bu gece doğurur muyum ? İkinci gebeliğim
İkincide açılma daha hızlı olur derler