Ebruli1903 evet canım güvenmek çok zor. Benim şöyle olmuştu şuan 18 aylık bebeğim var doğumdan önce regl benim böyle belirtili olurdu ama dolumdan sonra belirtisiz oluyordum hiç anlamadan regl oluyordum. En son baktım bende belirti var dedim hamileyim çünkü belirtisiz olurdum. Senin nasıl olduğunla alakalı bacım eğer belirtili regl oluyrıısam adetimin geçilmesini bekle tavsiyem eğer belirtin olmuyorsa normalde hamile olma ihtimalin yüksek 🌸