Fmtblt10 merhaba bizimde detaylıda sınırda çıkmıştı 9.87 gibi bişeydi takip edilcek dedi doktorumuz ama çok olumsuz konuşmadı sadece olabilcek senaryoları anlattı bizde çok üzüldük sürekli kontrole gittik en son 8. Ayda farklı bir doktora göründük radyologtu doktorumuzun önerisiyle. O dediki hiçbirşey yok bu zamana kadar artmadıysa daha artmaz risk yok dedi o zaman rahatladık şimdi 9. Aydayız çok şükür. Birde erkek bebeklerde bu durum daha fazla gözüküyormuş kafa büyüklüğüyle birlikte. Sınır veya sınıra yakın olması bence sizinde 11 yüksek değil sınır 10. Bazı bebeklerin normali de bu olabiliyormuş. İçinizi ferah tutun stres bebeğe daha çok zarar veriyor bol bol dua edin sadece inşallah sizinki de geçecek