Başına gelen var mı acaba ? Detaylı ultrasonda söyledi doktor perinatolojiye gittim ARSA var ama down sendrom riski yok istersen amniyodan sıvı alıp genetik bi hastalığı var mı ona bakalım dedi bende risk teşkil ettiği için kabul etmedim. 24+1 im şuan eğer zeka geriliği veya başka genetik hastalığı varsa gebeliği sonlandırma şansın var dedi ama bunu istemediğim için aslında sıvı aldırmayı kabul etmedim tabi kii.. başına gelen var mı bebeğinin kalbinde böyle bir şey çıkan ? Yani acaba hastalıklı mı diye asla aklıma takılmadı Allah biliyor sadece doğumdan sonra nefes darlığı olabiliyormuş bazı bebeklerde ondan sormak istedim sizlere de