agustosboceklerim2 Yorum yazarken bi alt satıra geçip # işareti koyup boşluk bırakıp [color=ingilizce renk] yazıp yazacağını yazıp gönderin gelsin 🤪
agustosboceklerim2 Glhayat_54 İngilizce renk kısmına örneğin kırmızı istiyorsanız red yazıp parantezi kapatıp istediğinizi yazıp gönderiyorsunuz