Evet kızlar 32 haftaya girmiş bulundum erken doğuma karşı ben ve bavulum hazir bebeğim biraz büyük o yüzden erken olma ihtimaline karşı hazırım bebeğimin kafası büyük insallah sezeryan olmam çok korkuyorum ilk doğumun normal anemi den dolayi riskli gebelik diye sisteme kaydolmusum rabbim tez vakitte bir ayazda kurtarsin inşallah