Nazli_3009 Yalancı pozitif mi üsttekinde de var mı anlamadım yardımcı olun kızlar ilk hamileliğimi de mavi kapaklı olanla öğrenmiştim daha silik çıkmıştı
Peri_Omer Nazli_3009 canim bende nedense resimler gorsenmiyor amma 7 gun çok fazla en az 3gun kalmiş yapmalisin
Nazli_3009 Merveemctgcl evet henüz çok erken ama diğer testte hemen çıkınca yeniden yapayım dedim bu şekilde çıktı
Nazli_3009 Peri_Omer ya ben öylesine yaptım zaten hemen pozitif olunca da çok şaşırdım o yüzden tekrar yapmak istedim çok belirgin pozitif
Nazli_3009 Nurellaaaaaaa1212 ilk hamileliğimi de daysdoctor ile çok daha silik şekilde öğrenmiştim ama kısmet
Nurellaaaaaaa1212 Nazli_3009 evet bu arada bak reglne 3 gün kala bile negatif cıkabilir olumsuzluğa düşme bazen idrara geç karışabiliyor hcg