35Deniz34_ Kızlar merhaba ben 7+3 haftalık hamileyim vajinamın etrafında sanki et parçaları gibi bişeyler çıkmış normal midir korkmalı mıyım?
brnaksyince 35Deniz34_ dr unuza bu durumdan bahsedin, eğer siğil ise hamilelikte tedavisi oluyor. Ayrıca normal doğum yapılması uygun değil. daha çok erken haftanız önlem almazsanız çoğalabilir
Nilayy95 35Deniz34_ doktorunuz ordan örnek alabilir bi bakılsın doğumdan önce. Bazı genital siğillerden dolayı Normal doğum yapılmıyor çünkü
Glhayat_54 Smear ve hpv testi yapılması gerek eşinizdede varsa eğer ondan geçmişte olabilir ihamale gelmez doktora mutlaka gidin.