Merhaba kızlar. 25′inde (dün) regl olmam gerekiyordu. Bugün öğlen vakti ve akşam peçeteye kahvemsi akıntı gibi bir şey geldi. Regl olcam sandım ama olmamışım. 21′inde ve 25′inde test yaptım, negatif çıktı. Böyle olup da hamile olduğunu öğrenen var mı? Yerleşme vs olabilir mi? (Kaset test yapmıştım, 20 miui üstünü ölçüyormuş)