Merhaba, öncelikle hayırlı olsun :) ben hamileliğimin başından bu yana Acıbademde Ayfer Pepekal Kükrer’e gidiyorum. Çok tatlı, nazik, normal doğuma teşvik eden, aklındaki tüm soruları saçma demeden cevaplayıp içini rahatlatam, 7/24 mesajlarına cevap veren bir doktor. Her ultrasonda bebeği gördüğünde bizimle beraber heyecanlanıp, her şeyi detaylıca anlatan bir doktor içten tavsiye :)