Merhaba güzel anneler ve aday anneler, 5 +4 te bebeğimi göremedik bu sebeple bu cuma günü tekrar bakıp göremezsek kürtaj diyen bir drumuz vardı. Kocaeli Medikalde. Tutumu beğenmediğimizden bir de Sakaryadaki drları denemek istedik. Tavsiyelerinizi isterim. Doktor ve hastane ilgili şefkatli açık sözlü müşteri değil insan olarak gören doktorlar var mı