Cimcime30 Kızlar çok kötü üşütmüşüm ağrımayan yerım yok öyle soyleyım bugün kan verdım regle beş gün var 0.100 çıktı olsaydı çıkardı dıye düşünüyorum kımısıde bekle daha var dıyen var bılemedkm🤣
Meryemm46 Cimcime30 cnm her alde ben geç döllenme yaşıyorum yada geç yumurtluyorumm baklm yapmaya devam ke
Sevgiiss Cimcime30 normalde çatlamadan 9 gün sonra 5-10 gibi değer çıkar ama belli de olmaz sen 2 gün sonra yine test yap o zaman yoksa yoktur
Nurellaaaaaaa1212 Cimcime30 kız daha dur dölleniyor daha anaaaammm belki çatlamanın 2. Günü döllendi ? Bilemezsin ki aşkım benim. Regl olucağın zaman anlarsın onu