Tam 12. Haftada başıma geldi yoğun kanama ile 3 gün hastanede yattım ve uzun bir süreç de yoğun lekelenme şeklinde devam etti çok şükür bi şey olmadı progestan tedavisine başladılar önce hap olarak sonrasında fitil şeklinde çok faydasını gördüm inşallah sizin de bi şey olmaz korkmayın moralinizi bozmayın odamda birisi daha vardı 12. Haftaydı aynı şekilde onunda benim gibi sebepsiz kanaması olmuştu doktorlar normal olduğunu söylüyorlar .