Rabia09 Merhabalar ben 5 hafta 4 günlük hamileyim kanamalarim var doktora gittim ve kese bozulmuş ve bebekle ilgili oluşum yok diyolar ama kan sonuçlarim hep yüksek cikiyo acaba düşükmü olacak ?