Klcarslnn Geçen yıl şubat ayında aşı oldum sadece 1 doz bugün doktorum tekrar olmana gerek yok gebelikte dedi böyle bir durum yaşayan var mı ? Doz da mı olmayayım dedim hayır gerek yok dedi
Selin3434 Klcarslnn ilk Hamileliğim de 2 doz oldum Sonrasindakinde 1 doz yaptilar şimdi bugün yine 1 doz oldum Tekrar 1 doz yapcazdedi doktor
Glhayat_54 5 yılı geçmediyse olunmuyo.. Sizin 1 yıl olmuş kısa bir zaman zaten o yüzden gerek yok aşı olmaya.
Nilayy95 Akgulmir Forum’da aşı karşıtlığına karşı sıfır tolerans uygulanmaktadır. Gerekliliğini tartışmak buna dahildir. Linkte detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Yorumunuz silinmiştir. https://forum.mutlubebekleriz.com/d/425000-asi-karsitligina-karsi-sifir-tolerans
Glhayat_54 Linaaaaa51 1 doz yapılabilir. Her doktor bir olmuyo kimisi 1 doz gerek görüyo kimisi 2 doz ve 4 yılda uzun bi süre.