Kızlar ben ümraniye e.a.h hastanesinde detaylıya girdim bi kaö sıkıntı söyledi doktor ama net göremedim dedi diğer doktorla konuşurken de bnde şimdi göztepe süleyman yalçına aldım tekrar detaylı ultarasona bakarlar değil mi bilginiz var mı hiç bu konuda söyleyeyim mi detaylıya dha önce girdiğimi yoksa söylemeyeyim mi? Söylediğimde bakar mı kü tekrar