01Hacer01 ayy ben doktoruma sorayım cuma günü. Ben de doğurdum, parcalaaandim diye şarkı söyluyorum😄 nasipse bu bebiş de normal doğum. Doğum sonrası beni bir toparlar misin dedim, hallederiz dedi. Sonra 360 germe ve meme dikleştirme operasyonu düşünüyorum. (O iki ameliyatı, daha once memelerimi küçülten doktora yaptırma niyetindeyim inşallah). Cuma doğum fiyatını öğrenmeye gidince estetiği de sorarım😇