Son adetim 30 ocak ve Adetime 2 gün var. 16. Gün yumurtladim. Bugün test yaptım negatif. Çok moralim bozuluyor olsaydı çıkardı diyorum. Belim kasiklarim ağrıyor sabahları açlıktan ve yemeklerden sonra midem bulanıyor. Halsizlik var. Cumartesi günü kahverengi akinti geldi 3 gün kisa kisa sürdü. Yerlesme kanaması diye umutlandım. Ama çıkmıyor. Bir diyorum sal adetin geciksin öyle yap. Ama dayanamıyorum her gün test yapıyorum.