Beybyi Kızlar sizde durum nasıl ben arada bı kasıkta sancı hissediyorum vajina da baskı var ve sık lavaboya gidip geliyorum yarın randevum var büyük ihtimalle ilk NST ye alırlar sizler de durum nasıl ☺️
1rabia1 Bende ilk 34 de girdim düzensiz sancı çıktı biraz, burayada atmıştım inşallah herşey yolunda gider sizinde. Gitmeden once karnınızı doyurun karnınız tokmu diye soruyorlarr