Musilk-1 canım normal lekelenme Max 3 gün diyorlar benimde geçmeyen lekelenme olmuştu sonra kimyasalmış gebeliğim senin de kimyasal olabilir imkanın olduğunda kan testi versen iyi olur daha kesin sonuç. Tabi her kadın bünyesi farklıdır ve inşallah senin sağlıklı gebeliktşr hayırlı haberlerini bekliyorum