Kızlar 14 haftalık gebeyim 1.5 hafta önce ilk defa kanamam oldu önce pembe damla sonra gece kırmızı kan olarak idrarla geldi sabah hemen doktora gittim tabi gebelik kesesi etrafında kanama olduğunu söyledi sebebi tam belli olmazmıs düşük yapabilirmiş riskli gebelik olduğunu söyledi o gece yatış verdi progestan dex iğne ve progestan 200mg verdi onları kullanıyorum 2 gün önce yine hafif kanamam oldu yatak istirahati verdi ve ilaçlara devam dedi böyle sorunşar yaşayıp da sağlıkla bebeğini kucağına alanlar var mı insan ister istemez endişeleniyor içimde kötü his olmasa da