34+3 de bebeğin kaka yapmadı ile acil sezeryana alındım bir gün öncesinden ciğer geliştirici iğne yapıldı ama çok geçmediği için etki etmedi 17 şubatta doğum gerçekleşti bebeği direk yoğun bakıma küvezde aldılar ciğerlerinde tüp vardı entübeydi ağzında ve burnunda solunum cihazı vardı bugün 9. Gün yavaş yavaş cihazları çıkardılar şuanda sadece kafasında fanus var hortum ile besleniyor aynı durumu yaşayan var mı ??