Kızlar ya cumadan beri kanamam var doktor ilk önce duphaston verdi sonra başka bi doktora gittim progesteron verdi hem iğne hem hap. Ama kan durmuyor dünden beri de adet sancısı gibi sancı giriyor. Bitmeyecek mi bu kan? Bi de doktor kan bebeği geliştirmeyede bilir dedi çok korkuyorum dusukten. Bir de bisey soracağım yarın iğnemi yaptırmam lazım sağlık ocağında yapıyorlar mı