Lidyaumay yagmurplt bugün gördük 37 olduk sancı çıktı nstde 80 lerde çatı muayenesi oldum 2 kere açılma yok bekleyeceğiz bakalım bebişim normal doğum pozisyonunda olduğunu söyledi kilosu 3.140 sizde durumlar nasıl
yagmurplt Lidyaumay en son 28 haftalıkken gitmiştim kontrole şimdi 31+5 olduk öğlen rabdevumuz var bakalım ne olacak 🥰🥰🥳🥳🌸
yagmurplt Lidyaumay bence bebişin kilosu normal Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🧿
Hshshzgsghzhshs yagmurplt görmeye diye gidip doğuma alındım 😂 35 haftalık sancılarım geliyor bekliyoruz miniğimi