keyfimin-kahyasi-misin -_MorKaka_- cozecez dediler iki üç gün oldu hala aynı ikinci yorummu yapamiyorum çıkınca post gidiyod
-_MorKaka_- keyfimin-kahyasi-misin bende tam yazıyorum gidiyor anca uygulamaya gir çık yapınca geliyor
Edanursoylu Bende yazdım yorumlarda ancak hala bir düzelme yok. Ya klavye çıkıyor yazmıyor yada klavye hiç çıkmıyor.
Suuu-- -_MorKaka_- benimde öyle oluyor bazen , o değil tam birine hararetli hararetli küfür ediyorum pat gidiyo , baştan yazmak zorunda kalıyorum 😑
-_MorKaka_- Suuu-- yaa benimde öyle tam bişey yazıyorum klavye yok oluyir cikiyorum tekrar girince geri geliyor ama kısa süre sonra yine gidiyor
tospikk1 Arada bende de oluyodu sadece bende oluyo sanmıştım. Telefondan kaynaklı diye düşündüm şuan problem yok ama olursa bende ulaşırım
SuEr_Tu1512 Bende de oluyor uygulamadan çıkıp alttan silmeden de gelmiyor. Sdece bende oluyor sanıyordum 😏
-_MorKaka_- SuEr_Tu1512 öyle durumda ekran alıp mod anneelere atmak lazımmış,altta çıkan reklamlar yüzünden kayboluyor bence