Merhabalar ben son regl tarihe göre 5+5 haftalık gebeyim bugün doktora gittim kese görüldü 11.28 mm boyutunda lalin henüz bebek görülmedi doktor normal haftaya mutlaka görmeliyiz göremezsek olumsuzluk vardır dedi çok tedirgin oldum 2 kürtajım var bu 3. Gebeliğim çok korkuttu bu durum beni başına gelen var mı görülmemesi normal mı haftaya çarşamba gideceğim görüşür mü sizce