Umutyorgun Merhaba kizlar..bobrek taslarim var taslar diyorum cunku her iki bobregimde irili ufakli taslar.ve cok siddetli sol bobregimde agri var.kum dokuyr gbiyim.iki gundr hastanede yatiyrm..doktorum boyle giderse 20 subatta alacaz bebegi dedi.yani suan 35 haftaligim 37.haftada alinacak bebegin gelisimi bir iki haftada ilerde sorn olmz dedi.ama benm icim rahat degil..gelisimini tamamlamasi icin gununde gelsn istyrm..ne yapacam agridan da duramiyrm.hamileligim hic guzl gecmedi.6.ayima kadar kanama yasadm ondn sonrada bobreklerim sorun baslatti.moralm cok bozuk
bulutunannesi33 Umutyorgun bnce bebısınızı ve kendı saglıgınıı rıske atmayın evet anne krnında gecen tek bır gn bıle ck degerlı ama saglıklı anneyede ıhtıyacı var bebısın sag saglm kavusun ınsalah dktr Zaten gelmısımde skntı grse alalım demezdı
MerveNural Umutyorgun insanlar 27. Haftada dogum yapmk zorunda kliyor 35 ten itibaren erken dogum diye bisey yok bunu bilin elbette zamaninnda gelse iyi ama kötü bi durum yoksa byle demeyin yani 37 harika bi hafta.
Tuba-Sahra Umutyorgun 37 haftadan öncesi erken sayılıyor canım üzme kendini bebeğin kendini toparlanmistir insallah bı sorun çıkmaz